جباری مدیرکل پرحاشیه میراث فرهنگی آذربایجان غربی که این روزها آوازه بیکفایتی دوران مدیریتش نقل محافل شده است، برای بقای مجدد خود در این سمت دست به دامان یکی از مسئولین استان آذربایجان غربی شده است

به گزارش مکریان بوکان آنلاین از کانال تلگرامی سلماس خبر؛ جباری مدیرکل پرحاشیه میراث فرهنگی آذربایجان غربی که این روزها آوازه بیکفایتی دوران مدیریتش نقل محافل شده است، برای بقای مجدد خود در این سمت دست به دامان یکی از مسئولین استان آذربایجان غربی شده است، تا جایی که شرط این مسئول برای استخدام یکی از آشنایان او را به راحتی آب خوردن پذیرفته است و در کمترین زمان ممکن خانم (م ن ک ) از طریق مراحل جدید استخدامی که فقط مختص میراث آذربایجان غربی است را با هماهنگی حراست این اداره کل در سریعترین زمان ممکن عملیاتی کرده و در این خانم در حال حاضر بعنوان مسئول دفتر معاون تازه منصوب شده میراث استان مشغول به فعالیت شده است.

این در حالی است که در مورخ۱۴۰۰ /۰۸/۲۶ طی بخشنامه از طرف ضرغامی وزیر میراث کشور، هرگونه استخدام در تمامی سطوح در ادارات میراث کل کشور به دلیل مشکلات تامین منابع مالی ممنوع شده است.

حال جباری مدیرکل میراث فرهنگی استان آیا میتوان توضیح دهد که چگونه این فرد از میان بیش از ۳۰۰ متقاضی استخدام در این اداره کل که سالهاس پرونده تشکیل داده اند استخدام شده است ؟

معیارهای استخدام این خانم در کمترین زمان ممکن چه بوده است که جباری حاضر شده است حتی تمامی راه های استخدام را دور بزند و با کمک حراست خود این خانم را استخدام نماید در حالی که وزیر میراث صراحتا اعلام نموده است که استخدام هرگونه فرد در ادارات میراث ممنوع است ؟

آیا وزارت خانه از سرپیچی جباری در خصوص بخشنامه استخدامی افراد خبر دارد ؟

چرا باید جباری برای بقای خود قانون را دور بزند و به سفارش یکی از مسئولین استان افراد نزدیک به این مسئول را استخدام نماید ؟

چرا جباری در خصوص روند استخدام مراحل اصلی استخدام را طی نکرده است و با همکاری حراست خود این شخص را به کار گیری کرده است؟

جباری چرا حاضر است برای ابقای خود بعد از گذشت ۹ سال از مدیریتش در این سمت دست به هرگونه رانت و امتیاز دهی به افراد مختلف سیاسی نماید ؟

آیا جباری برای شفاف سازی این مسئله جواب قانع کننده ای برای مخاطبین دارد ؟

بخش سوم این مطالب بزودی در خصوص لابی گری جباری در هتل ۵ ستاره ای برای بقا منتشر خواهد شد ؟